مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-08سياسي

اعتماد به نفس ملی و مذهبی با جمهوری اسلامی احیا شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آمدن جمهوری اسلامی، احساس اعتماد به نفس ملی و مذهبی دوباره در مردم احیا شد.

- حجت الاسلام سید رضا افتخاری در نشست با اساتید و هیئت علمی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد افزود: ملتی که طی 200 تا 300 سال اخیر زیر ظلم بوده و نمی توانست از خود دفاع کند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار یک تنه در مقابل همه دشمنان و ملت ها ایستاده و از حق خود دفاع کرده است.

وی با بیان اینکه این حرکت نباید دست کم گرفته شود، گفت: لازم است که این قسمت از نقش تمدنی انقلاب اسلامی در جهاد تبیین بیشتر مدنظر قرار بگیرد و از ابتدا مقام معظم رهبری موضوع جهاد تبیین را مد نظر داشته و نسبت به آن تاکید داشته اما در ایام گذشته اهمیت توجه به این مسئله بیش از پیش احساس شده است.

حجت الاسلام افتخاری تصریح کرد: در ضرورت جهاد تبیین جای هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد اما متأسفانه باید گفت طی این سال ها توجه کمتری به این مسئله شده است.

وی با بیان اینکه مباحث مبانی و نظری، پاسخ دهی به شبهات، خدمات نظام و اینکه اگر انقلاب نبود وضعیت ما به چه نحو بود، همه نیاز به تبیین دارند، گفت: اما از نظر سبک اجرایی طبیعتاً باید به دنبال سبکی تأثیرگذار و کارآمد باشیم و معلم همه ما در زمین جهاد تببین، خود مقام معظم رهبری هستند که با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به نفس ملی و مذهبی با جمهوری اسلامی احیا شد

اعتماد به نفس ملی و مذهبی با جمهوری اسلامی احیا شد