مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-08سياسي

آبادی مسجد به حضور نمازگزاران است


نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه آبادی مسجد به حضور نمازگزاران است، گفت: یکی از مهم ترین پایگاه ها برای مهار آسیب های اجتماعی مسجد است.

- ، ظهر سه شنبه در آستانه سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و سعید جابری انصاری سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همراه جمعی از مدیران کانون های برگزیده فرهنگی هنری مساجد استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج با حضرت آیت الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت امام زین العبادین علیه السلام، به اهمیت و کارکرد مسجد پرداخت و بیان داشت: در سال 1401 بنا بر مسجد و رویکرد مسجدی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه جهت مانایی یک جریان و تبدیل آن به فرهنگ باید کار را به هنر گره بزنیم، اظهار داشت: تا کار به هنر گره نخورد اثرگذار و ماندگار نخواهد شد.

امام جمعه کرج در ادامه بابیان اینکه شأن نزول کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز پیوند مساجد با هنر است، گفت: فعالیت های فرهنگی و تربیتی در مساجد جهت اثرگذاری بیشتر باید در قالب های هنری به مخاطبان ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبادی مسجد به حضور نمازگزاران است

آبادی مسجد به حضور نمازگزاران است