مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-08ورزشي

بی انگیزگی، عامل اصلی ناکامی این روزهای آلومینیوم سازان


ناکامی های آلومینیوم اراک در لیگ برتر به دوازدهمین هفته متوالی رسید تا اراکی ها همچنان پس از هفته نهم، در حسرت پیروزی در لیگ باشند.

- ایسنا/مرکزی ناکامی های آلومینیوم اراک در لیگ برتر به دوازدهمین هفته متوالی رسید تا اراکی ها همچنان پس از هفته نهم، در حسرت پیروزی در لیگ باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلومینیوم اراک که تا هفته نهم شگفتی ساز لیگ برتر بود و یقه تمامی مدعیان را به ترتیب گرفت، ولی به یکباره و پس از تثبیت بقا در لیگ برتر، روند نزولی خود را آغاز کرد تا خوشحالی هواداران این تیم تداوم پیدا نکند.

از آخرین پیروزی آلومینیوم در لیگ برتر 90 روز می گذرد و شاگردان رسول خطیبی هجدهم آذر پس از پیروزی یک بر صفر برابر فجر سپاسی و در هفته نهم، موفق به شکست هیچ حریفی در 12 هفته اخیر نشده اند و هفت تساوی و پنج شکست حاصل کار تیم خطیبی در این مدت بوده است.

در واقع می توان گفت از دست دادن 29 امتیاز در 12 هفته، عملکرد نامطلوب نماینده اراک را از هفته دهم تا بیست و یکم نشان می دهد.

نکته مهم در مورد آلومینیوم اراک ضعف مشهود در گلزنی است؛ شاگردان خطیبی در حالی با یک گل مغلوب هوادار شدند که مشکل گلزنی این تیم مجددا نمود پیدا کرد.

اراکی ها پس از شکست 1-0 مقابل فولاد، 2-0 مقابل پرسپولیس و 1-0 مقابل مس رفسنجان، به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتند و به تساوی بدون گل رضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی انگیزگی، عامل اصلی ناکامی این روزهای آلومینیوم سازان

بی انگیزگی، عامل اصلی ناکامی این روزهای آلومینیوم سازان