مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-08پزشكي

اهدای 33دستگاه دیالیز از وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی دزفول


از سوی وزارت بهداشت 33 دستگاه دیالیز به ارزش بالغ بر 7 میلیارد تومان به مرکز دیالیز دزفول اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کریمی پیش از ظهر امروز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس پیشین و سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر این دانشگاه برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام وزیر بهداشت به مردم دزفول و خوزستان اظهار کرد: شعار وزارت بهداشت دولت جدید عدالت و تعالی نظام سلامت است و باید تمام اقدامات ما در راستای تحقق این شعار باشد.

وی افزود: مردم و خیران همواره از دولت جلوتر هستند؛ بنابراین با همکاری و هم افزایی خیران و دولت باید مناطق محروم از نظر بهداشت و درمان به سطح مناطق برخوردار و تعالی برسند.

معاون درمان وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: یک مرکز دیالیز به همت خیران در دزفول ساخته شده است.

اکنون این وعده را می دهم که از سوی وزارت بهداشت 33 دستگاه دیالیز هر کدام به ارزش 220 میلیون تومان و در مجموع به ارزش 7 میلیارد و 260 میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی دزفول تحویل خواهیم داد.

کریمی عنوان کرد: ساختمان بیمارستان بزرگ یا زهرا (س) دزفول نیز که به پایان رسید تمام تجهیزات و امکانات آن را به صورت رایگان تأمین خواهیم کرد چرا که تلاش ما ارتقای سطح بهداشت و درمان تمام دانشگاه های کشور به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 33دستگاه دیالیز از وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی دزفول

اهدای 33دستگاه دیالیز از وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی دزفول