مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-08پزشكي

85 بیمار جدید کرونایی در گیلان بستری شدند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه روند کاهشی آمارهای کرونایی را منوط به مشارکت شهروندان در رعایت دستور العمل ها دانست و گفت: در شبانه روز گذشته 85 بیمار جدید در گیلان بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان گیلان به خبرنگاران با اشاره به ادامه روند نزولی آمارها، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 85 بیمار جدید در مراکز درمانی استان پذیرش شدند.

وی با اشاره به اینکه با بستری این تعداد بیمار مجموع بیماران بستری کرونایی گیلان با کاهش 69 نفری به 400 نفر رسید، ادامه داد: 92 بیمار نیز در شرایط بد قرار داشته و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه مشارکت شهروندان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توجه به واکسیناسیون تداوم بخش روند کاهشی آمارها می شود، تصریح کرد: در مجموع هم حال 110 بیمار کرونایی وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه گیلانی ها در واکسیناسیون نوبت اول و دوم در جایگاه نخست کشور قرار دارند، گفت: در نوبت سوم که اهمیت زیادی در افزایش سطح ایمنی خود و دیگران دارد نیز حدود 50 درصد شهروندان این دُز را دریافت کرده اند.

مهرابیان با تأکید بر ضرورت تسریع در دریافت دُز سوم واکسن کرونا ، ادامه داد: امروز بیش از 470 مرکز و پایگاه واکسیناسیون در سطح استان گیلان آماده خدمات دهی به شهروندان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 بیمار جدید کرونایی در گیلان بستری شدند

85 بیمار جدید کرونایی در گیلان بستری شدند