مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:572022-03-08سياسي

پرچم هندوها روی مناره های مساجد/ خطر فمینیست های مسلمان


رییسا، استاد جامعه الزهرا و از مبلغان دینی از کشور هندوستان گفت: پرچم هندوها روی مناره ها مساجد بالا رفته است و وقتی اذان پخش می کنیم ترانه هندوها را نیز پخش می کنند تا صدای اذان شنیده نشود.

- ، نشست تخصصی حقوق بشر و کرامت گمشده زنان معاصر در یادمان شهدای هفتم تیر مجموعه سرچشمه با حضور فعالان حوزه زنان و علاقه مندان برگزار شد.

در ابتدای این نشست زینب شریعتمدار مسئول بین الملل بنیاد خاتم الاوصیا خواهران با اشاره به روز جهانی زن گفت: نگاه دنیا به زن امروز خیلی واضح شده و بعد از جریان هند و اوکراین دوگانه ها و چندگانه های دنیای غرب به وضوح آشکار شده است و خودشان هم نمی توانند حقیقت را کتمان کنند.

وی در ادامه با اشاره به سخنانی از امام خمینی رحمت الله علیه که زن را مبدأ همه خیرات می دانند به معرفی مهمانان برنامه پرداخت.

کل نگاه غرب به زن باید کنار گذاشته شود در این جلسه سوده مهتاب پور فعال زنان و خانواده گفت: حضرت آیت الله خامنه ای درباره مسئله زنان امروز غرب به بحران اشاره می کنند که عبارت تعجب آوری است و متأسفانه تفکر غرب در مورد زنان آن چنان سایه انداخته است که حتی زنان مذهبی ما هم در پارادایم غربی فکر می کنند و تبلیغات مدرن هم به این پارادایم دامن می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم هندوها روی مناره های مساجد/ خطر فمینیست های مسلمان

پرچم هندوها روی مناره های مساجد/ خطر فمینیست های مسلمان