مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-08سياسي

ضرورت توسعه مشاغل خانگی/ بازارچه فروش محصولات در اردبیل ایجاد می شود


معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: رشد و توسعه مشاغل خانگی سبب پیشرفت جامعه می شود بنابراین مشاغل خانگی برای هر کشوری ارزشمند و حائز اهمیت است و باید در کشور ما نیز مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جهت تقویت عزت نفس مردم، ابتدا لازم است که بحث توانمندسازی آن ها مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: باید هماهنگی بیشتری بین دستگاه هایی که توانایی تقویت مشاغل خانگی را دارند صورت پذیرد تا با پیگیری رویکرد توانمندسازی، بسیاری از نیازهای علاقمندان به فعالیت در این زمینه رفع شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تاکید کرد: رشد و توسعه مشاغل خانگی سبب پیشرفت جامعه می شود بنابراین مشاغل خانگی برای هر کشوری ارزشمند و حائز اهمیت است و باید در کشور ما نیز مورد توجه قرار گیرد.

قاسمیان ادامه داد: تضمین مشاغل خانگی نیازمند مهیا کردن بازار فروش برای محصولات آن است که برنامه ریزی شده تا بازار و یا نمایشگاه دائمی فروش محصولات مشاغل خانگی را دایر کنیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم مددجویان و نیازمندان جامعه را توانمند کنیم به آموزش نیاز داریم و باید با استفاده از ظرفیت نهادهایی همچون جهاد دانشگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه مشاغل خانگی/ بازارچه فروش محصولات در اردبیل ایجاد می شود

ضرورت توسعه مشاغل خانگی/ بازارچه فروش محصولات در اردبیل ایجاد می شود