مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-08سياسي

خدمت به زائران امام رضا (ع) با کار اداری پیش نمی رود


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: خدمت به زائران امام رضا (ع) با کار اداری پیش نمی رود و لازم است همه دستگاه های اجرایی به صورت جهادی و شبانه روزی پای کار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در نشست هماهنگی برنامه های نوروزی با حضور مسؤولان استانی و شهری در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی گفت: هم افزایی و همفکری خوبی میان مدیران شهر و استان برای میزبانی از زائران نوروزی برقرار است که امید آن می رود با وجود این سطح از هماهنگی و همکاری، خدمت رسانی به انبوه زائران مشهدالرضا(ع) در عید نوروز با ارتقای کمی و کیفی چشمگیری روبه رو باشد.

وی افزود: طبق پیش بینی های صورت گرفته از اواخر اسفند ماه سال جاری تا  اواسط فروردین ماه سال جدید میزبان تعداد قابل توجهی از زائرین محترم خواهیم بود.

باید برای تسهیل امر زیارت و فراهم کردن شرایط مطلوب میزبانی، الگویی با رویکرد استفاده از ظرفیتهای مردمی و تشکلهای خیریه ای مد نظر قرار گیرد.

مدیریت این تعداد از عاشقان اهل بیت(ع) تنها با پای کار آمدن ظرفیت های مردمی و تبیین فرهنگی میزبانی رضوی ممکن است و همچنین لازم است در کنار فعالیتهای مردمی، همه دستگاه های اجرایی نیز بصورت جهادی و شبانه روزی پای کار بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به زائران امام رضا (ع) با کار اداری پیش نمی رود

خدمت به زائران امام رضا (ع) با کار اداری پیش نمی رود