مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-08سياسي

بزرگراه بین المللی ارومیه_ سرو سال آینده افتتاح می شود


مدیر کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: بزرگراه بین المللی ارومیه_ سرو سال آینده افتتاح می شود.

- محسن حمزه لو امروز 17 اسفند در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراه ارومیه_ سرو افزود: اردیبهشت سال آینده با تکمیل بزرگراه بین المللی ارومیه_ سرو شاهد افتتاح این پروژه ملی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه طول این بزرگراه 51 کیلومتر است، تصریح کرد: ظرف دوسال گذشته 29کیلومتر از این پروژه افتتاح شده همچنین در سال جاری 9ونیم کیلومتر آن زیر بار ترافیکی رفته و هفته آینده نیز 6 و نیم کیلومتر آن افتتاح می شود.

حمزه لو با بیان اینکه برای تکمیل این بزرگراه 5000 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون برای 29 کیلومتر از این طرح 800میلیارد تومان و 6ونیم کیلومتری که هفته آینده افتتاح می شود 60میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص اهمیت و مزایای بزرگراه ارومیه_ سرو یاد آور شد: با توجه به اینکه پایانه سرو نزدیک ترین پایانه به مرکز استان، و کریدور غرب کشور است همچنین نزدیک ترین پایانه به فرودگاه و ازاد راه تبریز اهمیت بسزایی در ترانزیت کالا دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به ویژگی پایانه سرو که این پایانه در اولویت اول توسعه پایانه های کشور قرار دارد، اظهار کرد: پایانه سرو به دلیل اتصال به ترکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه بین المللی ارومیه_ سرو سال آینده افتتاح می شود

بزرگراه بین المللی ارومیه_ سرو سال آینده افتتاح می شود