مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-08اجتماعي

آخرین وضعیت جاده های کشور / بارش برف و باران از پنجشنبه


مدیر کل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی صورت گرفته از پنجشنبه هفته جاری بارش برف و باران در استان ها و محورهای مختلف آغاز می شود و مردم باید برای انجام سفرهای نوروزی آمادگی کامل داشته باشند.

- فرهاد مهریاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیش بینی آب و هوایی صورت گرفته در روزهای پایانی هفته جاری استان های مختلفی درگیر بارش باران و برف هستند.

بر این اساس از پنجشنبه (19 اسفند ماه) استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، تهران، البرز، مازندران، زنجان، کردستان، و اصفهان درگیر بارش باران و برف هستند و بیشترین بارش ها در استان های البرز با 28 سانتی متر، آذربایجان غربی با 22 سانتی متر و تهران با 17 سانتی متر است.

همچنین استان های همدان، مرکزی، کرمانشاه، لرستان، قزوین، خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس، درگیر بارش باران خواهند بود.

وی افزود: در محورهای شمالی از جمله محور چالوس، هراز، آزاد راه تهران شمال، و محور فیروزکوه بارش برف وباران برای پنجشنبه پیش بینی شده است.

که کمتر از 20 سانتی متر در این محورها پیش بینی شده و بر این اساس از مردم می خواهیم برای انجام سفرهای خود در پایان این هفته آمادگی کامل داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جاده های کشور / بارش برف و باران از پنجشنبه

آخرین وضعیت جاده های کشور / بارش برف و باران از پنجشنبه