مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-08اقتصادي

اعطای کمک بلاعوض 300 میلیارد تومانی کمیته امداد به نیازمندان اردبیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طی سال جاری کمیته امداد از طریق اعتبارات دولتی به نیازمندان استان اردبیل 300 میلیارد تومان کمک بلاعوض اعطا کرده است و در همین مدت خیرین استان 100 میلیارد تومان به شکل نقد و کالا به نیازمندان مساعدت کرده اند که جا دارد از همت بالای خیرین استان قدردانی کنیم.

وی افزود: همچنین از طریق منابع داخلی کمیته امداد 180 میلیارد تومان به شکل قرض الحسنه با کارمزد صفر تا 4 درصد به خانواده های نیازمند تحت پوشش اعطا شده است.

دستگاه های اجرایی جهت شناسایی نیازمندان به کمیته امداد کمک کنند مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان این که موضوع اول کمیته امداد شناسایی نیازمندان است، تصریح کرد: در سطح استان اردبیل نیازمندانی هستند که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند که علت این موضوع در وهله اول عزت نفس آن ها و سپس ضعف دستگاه ها در شناسایی این نیازمندان است.

دشتی بیان کرد: از کلیه دستگاه های دولتی استان اردبیل درخواست داریم در بحث شناسایی نیازمندان به کمک کمیته امداد بیایند و همکاری های لازم را در این زمینه انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای کمک بلاعوض 300 میلیارد تومانی کمیته امداد به نیازمندان اردبیلی

اعطای کمک بلاعوض 300 میلیارد تومانی کمیته امداد به نیازمندان اردبیلی