مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-08سياسي

فرمانده سپاه آباه: مسئولان کارخانه سیمان آباده پاسخگوی کارگران و افکار عمومی باشند


فرمانده سپاه آباده ضمن انتقاد از مسئولان کارخانه سیمان آباده گفت: مسئولان کارخانه باید پاسخگوی کارگران و افکار عمومی باشند؛ این کارخانه ادعا می کند بدهکاری بسیاری دارد و به همین دلیل حقوق معوقه کارگران پرداخت نشده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، حدود سه ماه قبل بود که امام جمعه آباده در خطبه های نماز جمعه به مشکلات کارخانه سیمان آباده پرداخت و بعد از آن با تشکیل کارگروه رفع موانع تولید استان در این شهرستان، قرار شد مشکلات این کارخانه رفع شود.

  از قرائن و شواهد مشخص است هیچ یک از مصوبات طرفین اجرایی نشده است و امروز شاهد اعتراض مجدد کارگران این کارخانه هستیم که هفت ماه است حقوق معوقه دارند و اکنون نیز هیچ گونه عیدی و پاداشی دریافت نکرده اند.

به منظور بررسی مشکلات کارخانه سیمان و کارگران آن، جلسه ویژه کارگروه اقتصادی قرارگاه صاحب الزمان ناحیه مقاومت سپاه آباده با حضور فرماندار آباده، فرمانده ناحیه سپاه آباده، نماینده ای از سوی کارخانه و نماینده کارگران برگزار شد.

فرمانده ناحیه سپاه آباده، در این جلسه گفت: رییس و مسئولان این کارخانه باید پاسخگوی کارگران و پاسخگوی افکار عمومی جامعه باشند.

سرهنگ عباس قره خانی ادامه داد: این کارخانه ادعا می کند بدهکاری بسیاری دارد و به همین دلیل حقوق معوقه کارگران پرداخت نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه آباه: مسئولان کارخانه سیمان آباده پاسخگوی کارگران و افکار عمومی باشند

فرمانده سپاه آباه: مسئولان کارخانه سیمان آباده پاسخگوی کارگران و افکار عمومی باشند