مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-08اقتصادي

کاهش وابستگی بودجه شهرداری شیراز به منابع بانکی


رییس کمیسیون برنامه، بودجه، املاک و امور حقوقی شورای شهر شیراز گفت: وابستگی بودجه امسال شهرداری شیراز به اوراق مشارکت، 20 درصد بود که در بودجه سال آینده این میزان به 15 درصد کاهش یافته است و این موضوع سبب وابستگی کمتر به منابع بانکی خواهد شد.

- سید ابراهیم حسینی سه شنبه 17 اسفند در یک کنفرانس خبری گفت: بودجه امسال شهرداری شیراز، 6 هزار و 100 میلیارد بود که در متمم بودجه به 9 هزار و 274 میلیارد افزایش پیدا کرد؛ شورای شهر برای سال آینده لایحه بودجه 15 هزار و 385 میلیارد تومانی را مصوب کرده است.

این عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه یک بخش از بودجه تامین درآمد از طریق عوارض است که به عوارض سالانه و ساختمانی و .

تقسیم می شود، گفت: سهم عوارض در بودجه سال آینده 5800 میلیارد پیش بینی شده که نسبت به سال قبل 2 هزار میلیارد افزایش داشته است.

حسینی همچنین با بیان اینکه یک بخش از درآمد بودجه از محل مالیات است، عنوان کرد: با رایزنی های انجام شده پیش بینی می شود که در بودجه مالیات 2 برابر شود و البته این رقم سال گذشته 900 میلیارد بوده که به 1800 میلیارد ارتقا یافته است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه، املاک و امور حقوقی شورای شهر شیراز با بیان اینکه درآمدهای شهرداری همه پول نیست، گفت: گاهی ممکن است زمین یا ملک باشد که اینها بودجه غیرنقدی است و در بودجه 1401 تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وابستگی بودجه شهرداری شیراز به منابع بانکی

کاهش وابستگی بودجه شهرداری شیراز به منابع بانکی