مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-08سياسي

فرمانده سپاه آباده: مسئولان کارخانه سیمان آباده پاسخگوی کارگران و افکار عمومی باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، حدود سه ماه قبل بود که امام جمعه آباده در خطبه های نماز جمعه به مشکلات کارخانه سیمان آباده پرداخت و بعد از آن با تشکیل کارگروه رفع موانع تولید استان در این شهرستان، قرار شد مشکلات این کارخانه رفع شود.

  از قرائن و شواهد مشخص است هیچ یک از مصوبات طرفین اجرایی نشده است و امروز شاهد اعتراض مجدد کارگران این کارخانه هستیم که هفت ماه است حقوق معوقه دارند و اکنون نیز هیچ گونه عیدی و پاداشی دریافت نکرده اند.

به منظور بررسی مشکلات کارخانه سیمان و کارگران آن، جلسه ویژه کارگروه اقتصادی قرارگاه صاحب الزمان ناحیه مقاومت سپاه آباده با حضور فرماندار آباده، فرمانده ناحیه سپاه آباده، نماینده ای از سوی کارخانه و نماینده کارگران برگزار شد.

فرمانده ناحیه سپاه آباده، در این جلسه گفت: رییس و مسئولان این کارخانه باید پاسخگوی کارگران و پاسخگوی افکار عمومی جامعه باشند.

سرهنگ عباس قره خانی ادامه داد: این کارخانه ادعا می کند بدهکاری بسیاری دارد و به همین دلیل حقوق معوقه کارگران پرداخت نشده است، اما بررسی ها نشان می دهد در سه ماه اخیر این کارخانه 30 میلیارد فروش داشته است.

پس چرا معوقات کارگران پرداخت نشده است ؟ وی بیان کرد: بعضی کارگران این کارخانه هنوز 6 ماه حقوق معوقه دارند! آیا رییس کارخانه هم حقوق معوقه ای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه آباده: مسئولان کارخانه سیمان آباده پاسخگوی کارگران و افکار عمومی باشند

فرمانده سپاه آباده: مسئولان کارخانه سیمان آباده پاسخگوی کارگران و افکار عمومی باشند