مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-08اقتصادي

بازار لوازم خانگی نیمه تعطیل شد/ مقاومت تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حال حاضر چند ماه از افزایش قیمت غیرقانونی لوازم خانگی می گذرد و هر چند روز یک بار مسئولان دولتی از جمله معاون اول رییس جمهور، - امروز در آستانه شب عید بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار دارد و بنا به اذعان فعالان، بازار به نوعی نیمه تعطیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حال حاضر چند ماه از افزایش قیمت غیرقانونی لوازم خانگی می گذرد و هر چند روز یک بار مسئولان دولتی از جمله معاون اول رییس جمهور، وزارت صنعت و سازمان حمایت از برخورد با متخلفین مطالبی را عنوان می کنند، اما در عمل هنوز کسی حریف تولیدکنندگان متخلف لوازم خانگی نشده است.

امروز در آستانه شب عید بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار داشته و بنا به اذعان فعالان بازار به نوعی نیمه تعطیل است.

بلاتکلیفی بازار لوازم خانگی در حالی به وجود آمده که هنوز واحد های تولیدی که اقدام به افزایش قیمت ها کرده بودند لیست جدید کاهش قیمت ها را به بازار اعلام نکردند.

برهمین اساس فروشندگان لوازم خانگی مطابق همان لیست هایی که شاهد افزایش قیمت بود کالا ها را به فروش می رسانند، اما با توجه به رکود بازار خود فروشندگان تخفیفاتی را برای مردم درنظر گرفتند تا شاید این موضوع عاملی شود مردم نسبت به خرید کالا ترغیب شوند، اما متاسفانه خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار لوازم خانگی نیمه تعطیل شد/ مقاومت تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت

بازار لوازم خانگی نیمه تعطیل شد/ مقاومت تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت