مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-08سياسي

پیام دبیر شورایعالی فضای مجازی به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل شورا


دبیر شورایعالی دهمین سالگرد فرمان خردمندانه مقام معظم رهبری به منظور تاسیس شورایعالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی ضمن تبریک سالروز تشکیل شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی به مناسبت 17 اسفند ماه به تشریح عملکرد این شورا پرداخت.

بنابراین گزارش، در متن این پیام آمده است: در این ده سال که نهادی استوار به نام شورای عالی فضای مجازی در کشور شکل گرفت، از طریق دبیرخانه و مرکز ملی فضای مجازی در میان سایر نهادهای جمهوری اسلامی، توانست نقش برجسته ای را در حوزه فضای مجازی کشور ایفا کند به نحوی که امروز تمام دستگاه ها و سازمان ها در کشور با این مرکز ارتباط مستمر داشته و کار مشترک انجام داده اند.

از جمله مهم ترین اقدامات شورای عالی فضای مجازی بحث شبکه ملی اطلاعات است که در این رابطه حداقل سه سند تفصیلی تصویب شده است که شامل تعریف، تبیین الزامات و سند معماری شبکه ملی اطلاعات کشور بوده و همچنین در رابطه با نظام پیشگیری با مقابله و حوادث فضای مجازی سندی مصوب شده و تقسیم کار ملی در کشور صورت گرفته است.

این سند نقش برجسته ای در مهار حملات دو سال اخیر در حوزه فضای مجازی کشور که با بسیج همه امکانات دشمنان این مرز و بوم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دبیر شورایعالی فضای مجازی به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل شورا

پیام دبیر شورایعالی فضای مجازی به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل شورا