مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-08بين الملل

تشدید محاصره نفتی یمن؛ تهدید انصارالله به انجام عملیات جدید گردباد یمن


به نظر می رسد گردباد هوایی جدیدی در انتظار پایتخت ها و تأسیسات ائتلاف عربستان-امارات در پاسخ به تشدید محاصره ورود فرآورده های نفتی به بندر الحدیده باشد.

- تشدید محاصره نفتی یمن؛ تهدید انصارالله به انجام عملیات جدید "گردباد یمن" به نظر می رسد "گردباد هوایی" جدیدی در انتظار پایتخت ها و تأسیسات ائتلاف عربستان-امارات در پاسخ به تشدید محاصره ورود فرآورده های نفتی به بندر الحدیده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه تهدید کرد که بزرگترین عملیات گردباد هوایی علیه تأسیسات نفتی در عربستان و امارات را در واکنش به تشدید محاصره یمن انجام خواهد داد.

محمد مفتاح، مشاور شورای عالی سیاسی در صنعا در جریان شرکت در راهپیمایی در بزرگترین میادین صنعا در مخالفت با محاصره یمن گفت: راهپیمایی ها در استان های مختلف تحت سیطره انصارالله در واکنش به ممانعت ائتلاف سعودی-اماراتی برای ورود کشتی های حامل فرآورده های نفتی به بندر الحدیده است.

این اعتراضات بعد از آن شکل گرفت که ائتلاف سعودی-اماراتی کشتی های حامل سوخت بنزین و دیزل را توقیف کرده و مانع ورود آن ها به بندر الحدیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محاصره نفتی یمن؛ تهدید انصارالله به انجام عملیات جدید گردباد یمن

تشدید محاصره نفتی یمن؛ تهدید انصارالله به انجام عملیات جدید گردباد یمن