مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-08حوادث

انهدام باند سارقان ایربگ و کامپیوتر خودرو در استان های البرز و تهران


با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، اعضای باند 9 نفره سارقان ایربگ و کامپیوتر خودرو با اعتراف 111 فقره سرقت در استان های البرز و تهران دستگیر شدند.

- ایسنا/البرز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، اعضای باند 9 نفره سارقان ایربگ و کامپیوتر خودرو با اعتراف 111 فقره سرقت در استان های البرز و تهران دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی رییس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت ایربگ خودروهای سواری در مناطق مختلف شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که سارقان در گروه های دو و سه نفره با شیوه کلاف کردن درب خودروهای سواری اقدام به سرقت ایربگ و کامپیوتر خودرو کرده و بلافاصله متواری می شوند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی دو2 نفر از مالخران ایربگ های سرقت رفته در منطقه دهقان ویلا کرج شده و با هماهنگی مقام قضایی در دو عملیات جداگانه آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد زیادی ایربگ و در کامپیوتر خودرو سرقتی از مخفیگاه مالخران، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی هفت نفر از سار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان ایربگ و کامپیوتر خودرو در استان های البرز و تهران

انهدام باند سارقان ایربگ و کامپیوتر خودرو در استان های البرز و تهران