مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-08سياسي

طرح فاضلاب اهواز و کارون 24 درصد پیشرفت دارد


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه تاکنون 24 درصد از پروژه فاضلاب اهواز و کارون انجام شده است، گفت: امیدواریم با پشتکاری که در این کار وجود دارد، - ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه تاکنون 24 درصد از پروژه فاضلاب اهواز و کارون انجام شده است، گفت: امیدواریم با پشتکاری که در این کار وجود دارد، در زمان بندی مشخص شده کار انجام شود.

سردار حسن شاهوارپور امروز، 17 اسفندماه در بازدید از پروژه های فاضلاب اهواز اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار بزرگی که در قرارگاه خاتم دنبال می شود، بحث فاضلاب شهرستان های اهواز و کارون است و این دو شهرستان در بحث فاضلاب، مشکلات عدیده ای دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از ابتدای سال جاری قرار شد که این پروژه توسط قرارگاه خاتم اجرا شود اما قرارداد این پروژه در اواخر تیرماه، نهایی و سپس کار شرروع شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: طول خط فاضلابی که باید اجرا شود 103 کیلومتر است که لوله های با قطر 1200 تا 1400 میلیمتر برای آن استفاده می شود.

همچنین در منطقه مهدیس نیز 25 ایستگاه پمپاژ باید ساخته و اورهال شوند.

شاهوارپور در خصوص ایستگاه مهدیس عنوان کرد: این ایستگاه یکی از ایستگاه های بسیار پیچیده و ریزشی است که بر روی آن کار می شود و کار با سرعت در حال انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاضلاب اهواز و کارون 24 درصد پیشرفت دارد

طرح فاضلاب اهواز و کارون 24 درصد پیشرفت دارد