مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-08سياسي

زمینه توسعه سرمایه گذاری بنیاد شهید در استان بوشهر فراهم شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: زمینه سرمایه گذاری بنیاد شهید در استان بوشهر فراهم است که می تواند ضمن تولید، اشتغال خانواده ها را فراهم کند.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه شنبه در نشست با محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه خدمات در این نهاد از ارزش بالایی برخوردار است اظهار داشت: خدمات در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای پاداش است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر لحظه لحظه خدمات در بنیاد شهید را بسیار ارزشمند و والا دانست و بیان کرد: مخاطب بنیاد شهید یک جامعه آسمانی و الهی و دارای ارزش های مهم اسلامی و انقلابی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ایثارگران امتحان خود را پس داده اند افزود: خدمات به خانواده ایثارگران در ابعاد گوناگون دارای ارزش الهی بسیاری است چون این عزیزان در دفاع از حریم اسلام و میهن ایثارگری کرده اند.

وی بنیاد شهید را دستگاه در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: این نهاد باید برای دیگر کشورها الگو باشد.

آیت الله صفایی بوشهری توجه به اشتغال خانواده ایثارگران را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید ظرفیت های اشتغال زایی در ابعاد گوناگون و توانمند کردن آفرینش های شغلی متناسب با محیط برای خانواده ایثارگران مورد توجه وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه توسعه سرمایه گذاری بنیاد شهید در استان بوشهر فراهم شود

زمینه توسعه سرمایه گذاری بنیاد شهید در استان بوشهر فراهم شود