مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-08سياسي

انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه ای در اوج عزت و قدرت می درخشد


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: جهانیان شاهدند که دشمنان انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت نشسته و انقلاب با رهبری حکیمانه امام خامنه ای در اوج عزت و قدرت در جهان می درخشد.

- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: جهانیان شاهدند که دشمنان انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت نشسته و انقلاب با رهبری حکیمانه امام خامنه ای در اوج عزت و قدرت در جهان می درخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسینی شاهرودی در اجلاس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیشتر احکام اسلام مربوط به امور سیاسی، قضایی، مالی و روابط مردم با حکومت است، اظهار کرد: این سخن که دین و روحانیت از سیاست جداست با اصول اسلام و خصوصاً قرآن مخالف است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری مخالفت اشرار عالم با انقلاب اسلامی را به دلیل پیروی انقلاب از بعثت و قیام علیه ظلم و استبداد و استکبار دانست و تاکید کرد: جهانیان شاهدند که دشمنان انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت نشسته و انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه ای در اوج عزت و قدرت در جهان می درخشد و به پیش می رود.

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی دارای ماهیتی کاملا فرهنگی است، افزود: دولت اسلامی باید نسبت به اشاعه فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه ای در اوج عزت و قدرت می درخشد

انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه ای در اوج عزت و قدرت می درخشد