مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-08سياسي

اصل جنگ غرب باما شناختی بود/بیم آمریکایی ها از پیروزی اقتصادی چین


معاونت تحلیل و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور با بیان این که اصل جنگ غرب باماشناختی بود، گفت: بازنده جنگ اوکراین فلسفه نظریه لیبرالیسم است.

- اصفهان - معاونت تحلیل و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور با بیان اینکه اصل جنگ غرب با ما از نوع شناختی بود، گفت: بازنده جنگ اوکراین فلسفه نظریه لیبرالیسم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عبدالهی فر در پنجمین جلسه دوره آموزشی تخصصی جهاد تبیین ویژه اساتید و نخبگان دانشگاهی به همت فرماندهان جنگ نرم نهضت استادی بسیج اصفهان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به سابقه غربی ها در خصوص جنگ شناختی اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه دومارانش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت ایرانی ها در جنگ جهانی چهارم پیروز شدند و در تشریح این جنگ گفت آتشفشانی که امام خمینی بر پا کرده دنیا را فرا خواهد گرفت، جنگ جهانی چهارم از نظر این بود که آنها برای فروپاشی نظام ایدئولوژیک، سقوط ایدئولوژیک ایران را رقم می زدند.

وی اضافه کرد: آنها پایه تفکر اسلام سیاسی را کنترل می کردند یعنی طرح دومارانش روی مساجد و دانشگاه ها این بود که اگر روزی علمای شیعی و اساتید دانشگاه ها بخواهند انقلابی در ایران علیه فلسفه غرب به پا کنند او دارای شبکه ای باشد که بتواند خنثی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل جنگ غرب باما شناختی بود/بیم آمریکایی ها از پیروزی اقتصادی چین

اصل جنگ غرب باما شناختی بود/بیم آمریکایی ها از پیروزی اقتصادی چین