مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-08اجتماعي

کارکنان باغ وحش کی یف به حفاظتگاه حیوانات نقل مکان کردند


تعدادی از کارکنان باغ وحشی در شهر کی یف به منظور مراقبت بهتر از حیواناتِ این باغ وحش در شرایط جنگ و درگیری های اخیرِ اوکراین به این حفاظتگاه حیوانات نقل مکان کردند.

- کارکنان باغ وحش "کی یف" به حفاظتگاه حیوانات نقل مکان کردند تعدادی از کارکنان باغ وحشی در شهر "کی یف" به منظور مراقبت بهتر از حیواناتِ این باغ وحش در شرایط جنگ و درگیری های اخیرِ اوکراین به این حفاظتگاه حیوانات نقل مکان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود 50 تن از کارکنان این باغ وحش به همراه 30 تن از اعضای خانواده شان برای مراقبت بهتر از 4000 حیوان به این مرکز نگهداری از حیوانات در شهر کی یف نقل مکان کرده اند.

این باغ وحش محل زندگی بیش از 200 گونه جانوری از جمله فیل، کفتار و تنها گوریل اوکراین است.

گزارش ها حاکیست که وقوع انفجارها موجب وحشت زدگی حیوانات شده است تا جایی که یکی از کارکنان این باغ وحش می بایست هر شب به منظور آرام کردن یک فیل در محوطه نگهداری آن بخوابد.

یک محوطه پرندگان و آکواریوم ناتمام نیز در این باغ وحش به پناهگاه های حمله هوایی تبدیل شده اند اما نمی توان از حیوانات بزرگتر مانند زرافه ها یا فیل ها در این پناهگاه ها محافظت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی میل، هفته گذشته شیرها، ببرها و خرس ها از پناهگاهی در نزدیکی کی یف به باغ وحشی در لهستان منتقل شدند با این حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان باغ وحش کی یف به حفاظتگاه حیوانات نقل مکان کردند

کارکنان باغ وحش کی یف به حفاظتگاه حیوانات نقل مکان کردند