مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-08ورزشي

تخصیص 184 میلیارد اعتبار برای 15 پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری به لرستان


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تخصیص مرحله اول اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش خبر داد و گفت: در سفر ریاست جمهوری 10 مصوبه داشتیم که برای 15 پروژه ورزش 184 میلیارد تومان تامین اعتبار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حشمت اله امان الهی عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد اداره کل ورزش لرستان، اظهار کرد: امسال در بخش ورزش استان اتفاقات خوبی افتاد، به نحوی که توانستیم یک سهمیه المپیک و دو مدال طلا و نقره را در مسابقات پارالمپیک کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال همچنین لرستان میزبان 165 مسابقه ملی در سطوح مختلف بود، همچنین 163 ورزشکار استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد، 37 نفر به عضویت تیم ملی درآمدند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به کسب 492 عنوان در مسابقات بین المللی، کشوری و منطقه ای در مسابقات مختلف توسط ورزشکاران استان، بیان داشت: همچنین تیم هایی از لرستان در مسابقات مختلف شرکت کردند.

امان الهی با اشاره به برگزاری 124 دوره آموزشی، افزود: 47 هزار و 305 نفر از ورزشکاران استان دارای کارت بیمه بوده و ورزشکار سازمان یافته محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه امسال انتخابات 13 مجمع ورزشی را در استان داشتیم، افزود: در استان 920 باشگاه ورزشی داریم که توانستیم با صدور مجوز، 22 باشگاه دیگر را نیز اضافه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 184 میلیارد اعتبار برای 15 پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری به لرستان

تخصیص 184 میلیارد اعتبار برای 15 پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری به لرستان