مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-08سياسي

تکثر اطلاعات روح انسان ها را در معرض آسیب قرار می دهد


در جهان پر شور و شر امروز، با تنوع و تکثر اطلاعات و داده هایی که لحظه به لحظه جان و روان و فکر و روح تمام انسان ها را در معرض آسیب قرار می دهد.

- ، مراسم گرامیداشت هجدهمین سالروز نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علیرضا مختارپور، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مهدی رمضانی، سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت امام سجاد (ع)، اظهار داشت: در جهان پر شور و شر امروز، با تنوع و تکثر اطلاعات و داده هایی که لحظه به لحظه جان و روان و فکر و روح تمام انسان ها را در معرض آسیب قرار می دهد و حتی فرصتی برای اعتبارسنجی آنها نیست، مخصوصاً نسل نوجوان و جوان ما در معرض تهدید جدی قرار داده، ارتباط با خداوند شاید بهترین مأمن و پناهگاه برای انسان ها است.

وی ادامه داد: ارتباط با خداوند و معنویت، امروز در جهان غرب و اقصی نقاط جهان مورد توجه قرار گرفته است.

اگر نسخه های واقعی و صحیح برای این مشکلات ارائه نشود، قطعاً نسخه های دروغین و مسلک ها و فرقه های انحرافی، هر روز سر بر می آورد و نسل جوان و حقیقت جو و معنویت گرای جهان را در معرض تبلیغات خود قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکثر اطلاعات روح انسان ها را در معرض آسیب قرار می دهد

تکثر اطلاعات روح انسان ها را در معرض آسیب قرار می دهد