مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:172022-03-08سياسي

ستاد ملی مقابله با کرونا به دنبال محدودیت سفر نیست


رویکرد ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر ممنوعیت سفر نیست اما رعایت ضوابط و اصول بهداشتی از جمله الزمات جدی سفرهای درون و برون کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی  وزیر کشور در سی و هشتمین نشست قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزارشد، افزود: یکی از مسائل جدی در دوران کرونا و پساکرونا، سلامت روان است.

وی بر ضرورت تدوین برنامه عملیاتی جدی و هدفمند برای حفظ سلامت روان تاکید کرد و ادامه داد: در گام نخست نیازمند مطالعات دقیق پیمایشی از موضوع سلامت روان در دوران کرونا تا اینکه مشخص شود که کرونا چه میزان در اختلالات روانی موثر بوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با اشاره به رویکرد آموزشی، پژوهشی و مداخلات در حوزه سلامت روان، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت ها و داشته ها چه از طریق تقویت دانش عمومی جامعه از سلامت روان و چه تسهیل حضور افراد مورد نیاز در نظام مشاوره ای کشور استفاده کرد.

وحیدی، یکی از دلایل تاکید بر بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی را موضوع سلامت روان دانست و گفت: تعطیلی مدارس باعث تنهایی دانش آموزان می شود که اثر نامطلوبی بر سلامت روان آنها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی مقابله با کرونا به دنبال محدودیت سفر نیست

ستاد ملی مقابله با کرونا به دنبال محدودیت سفر نیست