مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:222022-03-08سياسي

مشاغل خرد در شهرستان های محروم اردبیل رونق یابد


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در راستای توانمندسازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ضروری است تا مشاغل خرد در شهرستان های محروم رونق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل با محوریت هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: روابط عمومی ها قلم های مقدس و پاکی هستند که در کنار معرفی توانمندی و خدمات انجام شده در دستگاه اجرایی می توانند، به عناصر هدایت و حمایت جامعه در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و… باشد.

وی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته امداد در روزهای نخست انقلاب با اهداف مشخص از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انجام شد، تصریح کرد: بعد از 42 سال از تشکیل این نهاد حمایتی، ضروری است تا برنامه های حمایتی در قالب های جدید انجام شده و خانواده های تحت پوشش تنها در انتظار دریافت مستمری ماهیانه خود نباشند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل توانمندسازی خانواده های تحت پوشش را یکی از برنامه های اساسی و اصلی کمیته امداد اعلام کرد و گفت: لازم است تا با توانمندی خانواده ها و ارائه بسته های کار برای آنها در منازل زمینه اشتغال آنها را در جامعه فراهم کرده و به مرور زمان رابطه مستمری آنها را در کمیته امداد ختم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خرد در شهرستان های محروم اردبیل رونق یابد

مشاغل خرد در شهرستان های محروم اردبیل رونق یابد