مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-08سياسي

وارونه نشان دادن حقایق از حقه های دشمنان است


جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی وارونه نشان دادن حقایق و راه انداختن جنگ روانی علیه ملت را یکی از اقدامات دشمنان در جنگ نرم خواند و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد رضا عسگری بعد از ظهر امروز در آیین دیدار با جانبازان سرافراز دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی آیه های ایثار و ازخودگذشتگی هستند که با مجاهدت خود از آزمون های بزرگ موفق بیرون آمدند و موجب سربلندی و عزت ملت ایران شدند.

وی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت های جانبازان عزیز در مقاطع مختلف انقلاب است و لذا جانبازان و خانواده ایثارگران نقش مهم و ماندگاری در پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی دارند و نام آنها همچون ستاره ای پرفروغ در تاریخ می درخشد.

عسگری با تأکید بر اینکه جانبازان نماد غیرت و شجاعت هستند، ادامه داد: جانبازان در میدان های جهاد همواره سرافراز و سربلند بیرون آمدند و امروز باید خاطرات گران بهای خود را به نسل جوان منتقل سازند.

وی افزود: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در گام دوم یک ضرورت مهم است و این فرهنگ نجات بخش همواره ملت ایران را از تهدیدات و توطئه های دشمنان نجات داده و جامعه ای که در آن فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت زنده باشد شکست پذیر نخواهد بود و زیر بار ظلم و زورگویی دشمنان نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارونه نشان دادن حقایق از حقه های دشمنان است

وارونه نشان دادن حقایق از حقه های دشمنان است