مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-08اقتصادي

طرح بازدید نوروزی ایساکو از 11 اسفند


شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو طرح ویژه بازدید پیش از نوروز خودروهای تولیدی ایران خودرو را به مدت 8 روز، از یازدهم تا نوزدهم اسفند ماه سال جاری اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت ایساکو، این طرح با محوریت ارائه خدمات در سراسر کشور با تخفیف های متنوع در اجرت بازدید یا اجرت ﺗﻌﻮﯾﺾِ ﻗﻄﻌﺎت و لوازم مصرفی با هدف افزایش رضایت مشتریان و امنیت خاطر آنان در آستانه تعطیلات نوروز برگزار می شود.

بنابراین گزارش در این طرح، اجرت بازدید کلی خودرو برای مجموعه چرخ ها، چراغ ها و سطح مایعات 100 در صد رایگان خواهد بود.

این بازدید شامل بررسی لنت های جلو، وضعیت کیفی تایرها، گردگیر پلوس و فرمان، چراغ های جلو، چراغ های عقب، چراغ ترمز، چراغ دنده عقب، چراغ های راهنما و فلاشر، سطح روغن ترمز، سطح روغن هیدرولیک، سطح روغن موتور، سطح مایع خنک کننده، پمپ و مخزن شیشه شوی، عملکرد ترمز دستی، بررسی عملکرد تیغه برف پاک کن ها، دسته موتور بالا، بررسی تسمه دینام و کولر، موقعیت و کیفیت کلاچ، عملکرد فن رادیاتور و بررسی سیستم بخاری و کولر می شود.

همچنین تعویض ﻗﻄﻌﺎت و لوازم مصرفی همچون روﻏﻦ، ﻓﯿﻠﺘﺮ روﻏﻦ، ﻓﯿﻠﺘﺮ ﻫﻮا، ﻓﯿﻠﺘﺮ ﺑﻨﺰﯾﻦ و ﺷﻤﻊ نیز با 100درصد تخفیف در اجرت (رایگان) و برای دﯾﺴﮏ و ﺻﻔﺤﻪ، ﺗﺴﻤﻪ ﺗﺎﯾﻢ و ﻟﻨﺖ ﺟﻠﻮ با 50درصد تخفیف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بازدید نوروزی ایساکو از 11 اسفند

طرح بازدید نوروزی ایساکو از 11 اسفند