مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:472022-03-08سياسي

نحوه کامل کردن بوم مدل کسب و کار از نظر میثم شکری ساز


ایجاد و تکمیل بوم کسب و کار یکی از مهم ترین اقدامات راه اندازی یک کسب و کار یا کارآفرینی از دیدگاه میثم شکری ساز به شمار می رود.

ابزارهای ساده ای در این زمینه باید مورد استفاده قرار می گیرد و در نهایت شخص می تواند تصمیم بگیرد که به چه صورت می خواهد کار را به انجام برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فن پردازان، ما در ادامه این مطلب با شما همراه هستیم تا در خصوص تکمیل بوم کسب و کار از دیدگاه دکتر میثم شکری ساز با شما صحبت داشته باشیم.

بوم مدل کسب و کار چیست؟ Business Model Canvas یا بوم مدل کسب و کار را می توان یک ابزار مدیریتی دانست که از سوی کارآفرینان مورد استفاده قرار می گیرد و عملکردی بسیار استراتژیک از دیدگاه افراد موفق دارد.

در واقع ما در بوم مدل کسب و کار یک تصویر توصیفی داریم که در آن به 9 بخش اشاره می شود : کانال توزیع مشتریان ارزش پیشنهادی ارتباط با مشتریان فعالیت های اصلی جریان درآمد فعالیت های اصلی شرکای تجاری کلیدی ساختار هزینه ها با توجه به این مسئله تکمیل کردن بوم مدل کسب و کار از دیدگاه دکتر میثم شکری ساز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و باید حتما نسبت به تکمیل آن اقدام شود.

اما چطور می توانیم این بوم را تکمیل کنیم؟ این سوالی است که قطعا برای شما هم پیش آمده باشد و دکتر میثم شکری ساز به عنوان یکی از کارآفرینان کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه کامل کردن بوم مدل کسب و کار از نظر میثم شکری ساز

نحوه کامل کردن بوم مدل کسب و کار از نظر میثم شکری ساز