مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-08سياسي

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند امکانات است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان نیازمند زیرساخت های عمرانی و امکانات لجستیکی است.

- ، رضا علیخانی عصر سه شنبه در بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس مخزن عشق به ولایت و گنجینه اسرار حکمت و هویت ملت ایران است، اظهار داشت: دفاع مقدس کانون ایثار و شهادت و پیروی از مکتب امام حسین (ع) است که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کرد.

علیخانی، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را نماد دلاوری و ایثار و قهرمانی جوانان این استان دانست که در تربیت مردان و زنان غیور و در هشت سال دفاع مقدس خوب درخشیدند.

این مسئول تصریح کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نماد شهداست و ادامه دادن راه شهدا، گرامی داشتن یاد شهدا و تکریم بازماندگان شهدا از وظایف است.

علیخانی با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران نقش مؤثری در زمینه دفاع مقدس دارد، بیان داشت: دفاع مقدس یک مکتب برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است که باید ترویج و نشر و گسترش داده شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه دفاع مقدس باید به نسل های آینده منتقل شود، افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران محلی برای نمایش دادن واقعی رشادت های شهدا و حفظ ارزش های دفاع مقدس است و مانع از تحری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند امکانات است

تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران نیازمند امکانات است