مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-08سياسي

نیازمند توجه ویژه به موزه دفاع مقدس مازندران در سفر دولت هستیم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه انتظار داریم در سفر رییس جمهور توجه ویژه به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان شود، - ، سردار عبدالله ملکی عصر سه شنبه در حاشیه نشست با معاون استاندار مازندران ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: این مرکز در 60 هکتار در حاشیه رودخانه تجن در حال ساخت است و طراحی و اجرای عملیات بزرگ والفجر هشت را به صورت نمادین در دستور کار خود دارد.

سردار ملکی بیان داشت: ساخت این مرکز وارد سال سیزدهم شد و تاکنون 54 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های آن هزینه شد و انتظار داریم در سفر ریاست جمهوری نگاه ویژه ای به این پروژه شود و گام های مؤثری برای ادامه تکمیل آن برداشته شود.

این مسئول با بیان اینکه 111 برنامه فرهنگی را در دستور کار داریم، ادامه داد: انتشار کتاب دفاع مقدس از جمله آن است و در سال جاری 90 عنوان کتاب آماده کردیم و 60 عنوان رونمایی شد و 30 عنوان نیز تا سوم خرداد رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 413 شهید گمنام در نقاط مختلف استان خاکسپاری شده اند، تعداد یادمان ها را 91 یادمان اعلام کرد و گفت: 76 یادمان تکمیل شد و 15 یادمان نیز در حال احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند توجه ویژه به موزه دفاع مقدس مازندران در سفر دولت هستیم

نیازمند توجه ویژه به موزه دفاع مقدس مازندران در سفر دولت هستیم