مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-08سياسي

سازمان ملل گرفتار چرا از اوکراین قربانی اعتماد به هژمونی غرب دفاع می کند؟


جای تاسف است که سازمان ملل متحد گرفتار جاهلیت مدرن و نژاد پرستی است و از اوکراین که قربانی اشتباهات بین المللی و اعتماد به هژمونی غرب شده دفاع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بیان مواضع هفتگی این حزب تصریح کرد: وحدت، راهبردی ترین نیاز امروز جهان اسلام است و همدلی مسلمانان، مهمترین عامل عصبانیت و ناراحتی دشمنان اسلام و مسلمین عالم است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره فرموده اند این دستهای پلید و مغزهای شریری که این تروریسم کور و بی مهار را در پاکستان  بنیان نهاده اند نیز بدانند که آتش، دامان خود آنان را خواهد گرفت و مانند برخی دیگر از کشورهای اسلامی، نیت شوم آنان بیش از همه، گلوی خودشان را خواهد فشرد.

وی ادامه داد: اینگونه اقدامات تروریستی و ضد حقوق بشری بار دیگر نیاز و ضرورت مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه را برای برقراری صلح و آرامش آشکارتر می سازد.

بادامچیان گفت: ما از دولت پاکستان و مجامع بین المللی می خواهیم که با این جنایات برخورد جدی نمایند و امنیت مسلمانان و شیعیان را به طور کامل تأمین کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین تاکید کرد: شیعیان پاکستان، هند و افغانستان، خودشان گروه های محافظ مردمی تشکیل دهند تا شاهد این جنایات کوردلانه نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل گرفتار چرا از اوکراین قربانی اعتماد به هژمونی غرب دفاع می کند؟

سازمان ملل گرفتار چرا از اوکراین قربانی اعتماد به هژمونی غرب دفاع می کند؟