مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 18:022022-03-08اقتصادي

اصلاحیه خبر افزایش ساعت کاری مترو/ 11 شب آخرین قطار مترو از مبدا اعزام می شود


مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، زمان اعزام آخرین قطار مترو از ایستگاه های مبدأ و از روز چهارشنبه (18 اسفند ماه) را ساعت 23 اعلام کرد.

- مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، زمان اعزام آخرین قطار مترو از ایستگاه های مبدأ و از روز چهارشنبه (18 اسفند ماه) را ساعت 23 اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، از روز چهارشنبه (18 اسفند ماه)، اعزام آخرین قطار از ایستگاه های مبدأ ساعت 23 خواهد بود.

افزایش ساعت خدمات رسانی متروی تهران تنها در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت انجام می شود و خط تهران کرج، هشتگرد و فرودگاه امام خمینی (ره) تغییری نخواهد داشت.

همچنین این تغییرات مختص ایام پایانی سال است و با توجه به کاهش تعداد مسافران در تعطیلات نوروزی، برنامه حرکت قطارها در این ایام با توجه به حجم تقاضا بهینه سازی شده و همچنین از 14 فروردین به حالت قبلی باز خواهد گشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این مهدی شایسته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت وگو با ایسنا از افزایش ساعت کاری مترو در روزهای پایانی سال تا ساعت 23 و 30 دقیقه خبر داده بود که مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحیه خبر افزایش ساعت کاری مترو/ 11 شب آخرین قطار مترو از مبدا اعزام می شود

اصلاحیه خبر افزایش ساعت کاری مترو/ 11 شب آخرین قطار مترو از مبدا اعزام می شود