مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-08حوادث

سارقان محتویات خودرو با اتومبیل های مسروقه در ری دستگیر شدند


فرمانده انتظامی ری از دستگیری 2 سارق زن و مرد که با خودروی مسروقه لوازم خودروهای محدوده شهر ری را سرقت می کردند خبر داد.

- ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری 2 سارق زن و مرد که با خودروی مسروقه لوازم خودروهای محدوده شهر ری را سرقت می کردند خبر داد و اظهار داشت: تیم عملیاتی کلانتری 131 شهر ری در حین گشت زنی فردی را در حال سرقت تجهیزات یک دستگاه خودروی پارک شده مشاهده که متهم به محض رؤیت مأموران قصد فرار داشت که طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: با بررسی های انجام شده مأموران در چند متری محل سرقت متوجه یک دستگاه خودروی پراید با یک نفر سرنشین خانم شدند که خود را در خودرو مخفی کرده بود که وی نیز دستگیر و در استعلام گیری از خودرو مشخص شده سابقه سرقت از محدوده کیان شهر را داد و بدین ترتیب متهمان به همراه خودروی مسروقه به کلانتری انتقال یافتند.

جلیلیان با توجه اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت بودند اعلام داشت: در تحقیقات انجام شده هر دو سارق معترف شدند که خودروی مکشوفه را 5 روز پیش از محدوده کیانشهر سرقت کرده اند و با استفاده از آن خودرو، از 2 دستگاه خودروی دیگر در محدوده شهر ری سرقت کرده اند که در این خصوص شکات شناسایی و به کلانتری 131 شهر ری دعوت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان محتویات خودرو با اتومبیل های مسروقه در ری دستگیر شدند

سارقان محتویات خودرو با اتومبیل های مسروقه در ری دستگیر شدند