مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 18:222022-03-08سياسي

گزارش کامل ایسنا از آخرین جلسه بررسی بودجه 1401


بیست و نهمین و آخرین جلسه مجلس برای بررسی جزییات بودجه سال 1401 در بخش هزینه ای در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) هفدهم اسفند ماه 1400 برگزار شد.

- بیست و نهمین و آخرین جلسه مجلس برای بررسی جزییات بودجه سال 1401 در بخش هزینه ای در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) هفدهم اسفند ماه 1400 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از 13 روز و 29 جلسه بررسی بخش های هزینه ای و درآمدی بودجه 1401 را در جلسه علنی نوبت عصر امروز به اتمام رساندند.

در ابتدای این جلسه، مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان ها از جمله راه آهن غرب و پالایشگاه آناهیتا از محل قانون بودجه یا جابه جایی اعتبارات یا هر محل دیگر یا تسهیلات داخلی یا خارجی با رعایت قوانین اقدام نماید.

در جریان این جلسه، پیشنهاد مربوط به بر شفاف شدن دستمزد کارکنان دولت تنها در صورت ثبت اطلاعات آنها در سامانه یکپارچه نظام اداری انجام شود.

در ادامه بررسی های بودجه ای امروز، نمایندگان مصوب کردند که هرگونه استخدام و به کارگیری نیروی انسانی در تمام دستگاه های اجرایی صرفًا بر اساس مجوز صادره از سوی فهرست اسامی نیروهای مازاد خود را در سامانه ای که سازمان اداری و استخدامی به این منظور ایجاد می کند، ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کامل ایسنا از آخرین جلسه بررسی بودجه 1401

گزارش کامل ایسنا از آخرین جلسه بررسی بودجه 1401