مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 18:322022-03-08سياسي

ناکارآمدی برخی از مسئولین موجب تضعیف باورهای دینی شده است


ناکارآمدی برخی از مسئولین بویژه در دولت قبل موجب تضعیف باورهای مردم از جمله باورهای دینی شده است.

- ، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عصر سه شنبه در هشتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی زرندیه که با دستور جلسه ارائه راهکارهای تقویت کارکرد و تأثیرگذاری نهادهای دینی در جامعه و بررسی نقاط ضعف و قوت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، گفت: ناکارآمدی برخی از مسئولین بویژه در دولت قبل موجب تضعیف باورهای مردم از جمله باورهای دینی شده است.

وی افزود: اجرای سند 2030 در آموزش و پرورش علیرغم مخالفت رهبر انقلاب به نوعی تربیت سرباز برای جبهه دشمن و یکی از مهمترین نقاط ضعف دولت قبل بود.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: خوشبختانه هماهنگی و هم افزایی در بین نهادهای دینی و انقلابی در شهرستانهای کوچک نسبت به شهرستانهای بزرگ بیشتر و بهتر صورت می گیرد و باید در جهت تقویت این تعامل و همدلی کوشید.

تقویت کارکرد و تأثیرگذاری نهادهای جامعه به نیازسنجی نیاز دارد سیامک سلیمانی فرماندار شهرستان زرندیه و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی هم در این جلسه گفت: برای تقویت کارکرد و تأثیرگذاری نهادهای جامعه ابتدا باید نیازسنجی شود.

وی افزود: بررسی وضعیت موجود، شناسایی اولویتها، شناسایی فرصت ها و تهدیدها، هدف گذاری و افزایش همکاری و هم افزایی از جمله راهکارهای تقوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی برخی از مسئولین موجب تضعیف باورهای دینی شده است

ناکارآمدی برخی از مسئولین موجب تضعیف باورهای دینی شده است