مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 18:372022-03-08سياسي

آماده رفع مشکلات معیشتی کتابداران وکارکنان نهاد کتابخانه ها هستیم


اسماعیلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات معیشتی کتابداران و کارکنان نهاد گفت: کار مهم ما رفع مشکلات سازمانی نهاد است که مجلس شورای اسلامی نیز برای رفع این مشکل آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم گرامیداشت هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی سخنانی ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه طی سخنانی گفت: امروز ولادت حضرت زین العابدین علیه السلام است که خدمت همه عاشقان و دوستداران اهل بیت تبریک می گویم و امیدوارم که در همه حالات و احوالات زندگی از فیوضات این امام همام که در قالب ادعیه روح بخش و بی نظیرشان که امام راحل عظیم شان در وصیتنامه سیاسی الهی خود از آن به عنوان زبور آل محمد یاد می کنند، بهره مند باشیم.

در همین راستا یکی از کارهای مهمی که دوستان ما در مجموعه های فرهنگی انجام می دهند ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و تعمیق در این ادعیه صحیفه سجادیه و دعاهای بی نظیری مثل دعای ابوحمزه ثمالی است که امیدوارم بتوانیم در سحرهای ماه مبارک و نورانی رمضان که در پیش رو داریم از آن بهره مند شویم.

وی افزود: بسیار خوشحالم از اینکه در مراسم گرامیداشت هجدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور مهمان عزیزان هستم و امیدوارم با لطف الهی مسیر بسیار خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده رفع مشکلات معیشتی کتابداران وکارکنان نهاد کتابخانه ها هستیم

آماده رفع مشکلات معیشتی کتابداران وکارکنان نهاد کتابخانه ها هستیم