مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-08سياسي

30 درصد مشمولان اردبیلی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند


معاون بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: 30 درصد مشمولان در قالب 66 هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، - خبرنگار مهر ، علی اخوان بهبهانی عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر اردبیل اظهار کرد: ما در صندوق در خدمت شریف ترین قشر جامعه عشایر، روستاییان و کشاورزان هستیم و این را برای خود نعمتی بزرگ می دانیم.

وی با اشاره به اینکه روستاییان و عشایر پیشانی نظام و همواره پای آرمان های نظام ایستاده اند، تصریح کرد: خدمت به این قشر در هر سنگری عبادت است و ما فرصت خدمت به این قشر پرتلاش را برای خود مغتنم می شماریم.

معاون بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه روستاییان در بسیاری از موارد نتوانسته اند از حق قانونی خو بهره مند شوند، گفت: یکی از این محرومیت های روستاییان در بحث بیمه بود که تا سال 84 میزان بهره مندی عشایر، کشاورزان و روستاییان از ضریب نفوذ بیمه در حد صفر بود.

اخوان بهبهانی به پوشش 30 درصدی مشمولان در اردبیل اشاره کرد و افزود: این میزان 66 هزار نفر از جامعه روستاییان، کشاورزان و عشایر را تشکیل می دهد که عدد قابل قبولی به نظر نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد مشمولان اردبیلی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند

30 درصد مشمولان اردبیلی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند