مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 19:322022-03-08سياسي

سروری: شهرداری تهران ملزم به ارائه خدمات مضاعف به کهریزک است


نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به عدم تحقق تعهدات شهرداری تهران در گذشته نسبت به کهریزک گفت: شهرداری تهران به دلیل تحمیل مشکلات زیست محیطی و ترافیکی به این شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، همزمان با هفته منابع طبیعی، آیین درختکاری با حضور پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران، علی کلهر شهردار کهریزک و سایر مسئولان در شهر کهریزک برگزار شد.

پرویز سروری در این مراسم گفت: باتوجه به استقرار مرکز پسماند آرادکوه در مجاورت شهر کهریزک و تحمیل مشکلات زیست محیطی و ترافیکی به این شهر، شهرداری تهران ملزم به  ارائه خدمات بیشتر به کهریزک می باشد.

نایب رییس شورای شهر تهران در ادامه تاکید کرد: در سال آینده به طور جدی پیگیر تخصیص اعتبار و ارائه خدمات عمرانی در ازای جبران خسارات ناشی از تحمیل مشکلات همجواری مرکز پسماند به شهر کهریزک خواهم بود و شهرداری تهران باید به تعهدات گذشته و برنامه های آتی اهتمام ورزد.

علی کلهر شهردار کهریزک نیز در این مراسم با اشاره به معضلات تحمیل شده از سوی پایتخت به کهریزک تصریح کرد: متاسفانه در سال های گذشته، تمامی تعهدات شهرداری تهران در شهر کهریزک عملیاتی نشده است لذا با وجود پیگیری های مکرر مدیریت جدید شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران، امیدواریم شاهد تحقق وعده های شهرداری تهران در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: شهرداری تهران ملزم به ارائه خدمات مضاعف به کهریزک است

سروری: شهرداری تهران ملزم به ارائه خدمات مضاعف به کهریزک است