مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 19:322022-03-08سياسي

از تاکید نمایندگان مجلس خبرگان بر رفع موانع تولید تا لزوم جهاد تبیین در تریبون ها


نهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد و در آن تنی چند از نمایندگان این مجلس در نطق های خود به مسائل مهم جاری کشور پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح و عصر امروز (سه شنبه 17 اسفند) برگزار شد و در آن تنی چند از نمایندگان این مجلس در نطق های خود به مسائل مهم جاری کشور پرداختند.

خاتمی: جهاد تبیین برای افرادی که تریبون دارند یک فریضه فوری و قطعی است آیت الله سیداحمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این اجلاسیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت جهاد تبیین گفت: در خط مقدم این جهاد علما و بزرگانی هستند که تریبون در اختیار دارند و جهاد تبیین برای آنها یک فریضه فوری و قطعی است.

  نماینده محترم مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات و رویات به تشریح مبانی قرآنی و روایی جهاد تبیین پرداخت و در ادامه مواردی مانند بزک کردن رژیم طاغوتی پهلوی، القای جدا بودن دین از سیاست با تأکید بر سیاسی نبودن حوزه های علمیه زمان آیت الله حائری یزدی ناامید کردن مردم، القاء دروغین بریدن مردم از اصل انقلاب به کمرنگ نشان دادن جمهوریت نظام بعد از ارتحال حضرت امام خمینی(ره) القای دوری انقلاب از آرمانهای حضرت امام راحل، القای وابسته شدن جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاکید نمایندگان مجلس خبرگان بر رفع موانع تولید تا لزوم جهاد تبیین در تریبون ها

از تاکید نمایندگان مجلس خبرگان بر رفع موانع تولید تا لزوم جهاد تبیین در تریبون ها