مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 19:472022-03-08اقتصادي

افتتاح پالایشگاه قیر ارومیه با ظرفیت سالیانه 300 هزار تن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سیدمحسن حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران و در بازدید جمعی از اصحاب رسانه از پالایشگاه قیر ارومیه اظهار کرد: برای ایجاد و راه اندازی این پالایشگاه اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

 حمزه لو در ادامه در خصوص اتمام بزرگراه محور ارومیه - سرو گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، تا اردیبهشت سال آینده نیز 6 کیلومتر باقی مانده افتتاح می شود و طی چند هفته گذشته نیز سه کیلومتر از بزرگراه بین المللی ارومیه_ سرو بازگشایی شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که این استان دارای 5 پایانه مرزی است و یک چهارم پایانه های کشور در آذربایجان غربی قرار دارند لذا توسعه زیرساخت های لازم برای پایانه های مرزی به ویژه پایانه مرزی سرو در راستای گسترش مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه بسیار با اهمیت و ضروری است تا سال آینده شاهد پیوند جاده ارومیه - سرو به این پایانه مرزی باشیم.

 مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: تکمیل محور ترانزیتی ارومیه - سرو به عنوان یکی از طرح های بزرگ و ملی کشور در دستور کار مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پالایشگاه قیر ارومیه با ظرفیت سالیانه 300 هزار تن

افتتاح پالایشگاه قیر ارومیه با ظرفیت سالیانه 300 هزار تن