مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 20:022022-03-08اقتصادي

44 میلیون قطعە جوجەریزی در کردستان از ابتدای سال جاری


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 44 میلیون و پانصد هزار قطعه جوجه ریزی در استان صورت گرفته است.

- پیمان اسکندری امروز (17اسفند) در چهل و ششمین قرارگاه امنیت غذایی استان در خصوص ثبات قیمت ها و فراوانی کالا در بازار اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده بازار به ثبات واقعی خود رسیده و از نظر تامین و توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی خوشبختانه مشکلی در بازار مشاهده نمی شود.

اسکندری در خصوص میزان جوجه ریزی واحدهای مرغداری عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا 15 اسفند بالغ بر 44 میلیون و 500 هزار قطعه جوجه ریزی در سطح استان انجام شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد افزایش را به خود اختصاص داده است.

وی قیمت مرغ زنده درب مرغداری را 19 هزار و هفتصد تومان اعلام کرد و افزود: مرغ گرم اکنون با قیمت 29 هزار و 500 تومان در سطح بازارهای استان در دسترس مصرف کننده قرار می گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی از افزایش تولید گوشت مرغ استان خبر داد و گفت: پس از تامین بازار مصرف داخل، مرغ گرم مازاد بر نیاز استان به استانهای همجوار صادر می گردد.

اسکندری به سهمیه 360 تن مرغ منجمد با کیفیت در ایام پیک مصرف و پایان سال در سطح بازار استان اشاره و بیان کرد: تاکنون 210 تن از این سهمیه در بازار های استان توزیع شده و شوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 میلیون قطعە جوجەریزی در کردستان از ابتدای سال جاری

44 میلیون قطعە جوجەریزی در کردستان از ابتدای سال جاری