مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 20:122022-03-08اقتصادي

کتابخانه های عمومی ظرفیت تبدیل به پاتوق فرهنگی محلات را دارند


مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان، گفت: کتابخانه های عمومی این ظرفیت را دارند که به پاتوق فرهنگی محلات تبدیل شوند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان، گفت: کتابخانه های عمومی این ظرفیت را دارند که به پاتوق فرهنگی محلات تبدیل شوند.

فرشته طهماسبی، در دیدار با فرماندار خرم آباد، ضمن تبریک اعیاد پربرکت شعبانیه و تبریک انتصاب وی، اظهار کرد: کتابخانه مرکزی خرم آباد بزرگ ترین پروژه فرهنگی استان بوده که در حال حاضر مراحل پایانی خود را طی می کند، امید است با همکاری دستگاه های مربوطه از جمله اداره کل راه و شهرسازی به عنوان مجری پروژه این کتابخانه به زودی تکمیل شود.

وی افتتاح کتابخانه مرکزی را در آینده نزدیک یک ضرورت دانست و افزود: کتابخانه مرکزی در دو طبقه ساخته شده که با پیگیری های صورت گرفته طبقه همکف آن به صورت کامل تکمیل و طبقه منفی یک آن نیز از درصد پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر محوطه بیرونی کتابخانه در حال تکمیل است.

طهماسبی همچنین در خصوص کتابخانه عمومی حضرت مهدی(عج)، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و ضرورت بازگشایی هرچه زودتر این کتابخانه، پروژه مقاوم سازی ساختمان کتابخانه حضرت مهدی(عج) در دو بخش از محل منابع استانی و استفاده از ظرفیت خیرین انجام شده و این کتابخانه به عنوان بزرگ ترین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های عمومی ظرفیت تبدیل به پاتوق فرهنگی محلات را دارند

کتابخانه های عمومی ظرفیت تبدیل به پاتوق فرهنگی محلات را دارند