مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-08اقتصادي

معادن در استان قزوین به حال خود رها شده اند


معاون دادستان قزوین با گلایه از نحوه نظارت بر معادن عنوان کرد: معادن در استان قزوین پس از دریافت پروانه به امان خود رها شده اند.

- علی فولیان در سومین جلسه کمیسیون جرایم خاص استان قزوین که بعد از ظهر سه شنبه در دادسرای قزوین برگزار شد با اشاره به لزوم مدیریت خرید و فروش ضایعات در استان خصوصاً در ایام نوروز اظهار کرد: لازم است در ایام پیش از نوروز و تعطیلات نوروز به صورت ویژه واحدهای صنفی که خریدار موارد سرقتی هستند یا به اصطلاح مال خری می کنند مورد نظارت ویژه در این ایام قرار بگیرند.

معاون دادستان قزوین بیان کرد: مجموعاً 100 واحد صنفی در استان قزوین اجازه خرید و فروش لوازم دست دوم دارند و خارج از این تعداد همه اقدامات بدون پروانه کسب اتفاق می افتد، از سوی دیگر بیش از 5 صنف در استان قزوین مجوز جمع آوری ضایعات را صادر می کنند که این مسئله هم برای کنترل عملکرد این صنف محدودیت و مشکل ایجاد می کند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین به موضوع چهارشنبه آخر سال نیز اشاره کرد و گفت: باید برنامه های ایجابی نظیر جشن هایی در محل های باز مانند پارک ها و یا زمین های ورزشی که مسقف نیستند با نظارت پلیس برگزار شود تا خطری برای اموال عمومی، خصوصی و جان مردم اتفاق نیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن در استان قزوین به حال خود رها شده اند

معادن در استان قزوین به حال خود رها شده اند