مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 20:272022-03-08سياسي

روستاهای ساحلی در بوشهر که بدون دریا شدند!+ عکس


خبرگزاری فارس- بوشهر، آزاده حیدری نسب: روستاهای نوار ساحلی در جنوبی ترین قسمت شهرستان دشتی، با توجه به داشتن پتانسیل بالای پرورش میگو، منبع پرورش میگو در استان بوشهر هستند اما وجود برخی از صنایع بزرگ نه تنها به کمک این روستاییان نیامده بلکه برخی نعمت ها را هم از این مردم گرفته است و جوانان روستا اغلب به شهرهای مجاور و شرکت های موجود در عسلویه پناه برده اند.

همچنین پتانسیل ایجاد پارک ساحلی که در سالهای اخیر علی رغم تاکیدات هیئت های مختلف دولت مورد بی مهری قرار گرفته است می تواند یکی از بالاترین ارقام اشتغال را در شهرستان دشتی رقم بزند اما با وجود داشتن این پتانسیل همچنان زیارت ساحلی گرد محرومیت را بر چهره خود می بیند.

منطقه ای که نشان از روستای ساحلی ندارد با این وجود این نعمت بزرگ در استان اما همچنان مشکلاتی در حوزه زیرساختی دیده می شود، مسائلی که ما را بر این داشت تا برای تهیه گزارش صیادان به نقطه ای از استان و یکی از این روستای ساحلی در شهرستان دشتی برویم و موضوع را از نزدیک پیگیری کنیم.

دهیار روستای زیارت ساحلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی بیان داشت: با توجه به اینکه روستاهای ساحلی از زیارت ساحلی، کبگان، گلستان ساحلی و لاور ساحلی که هم مرز دریا هستند و مرز دریایی دارند، اما متاسفانه در بحث زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای ساحلی در بوشهر که بدون دریا شدند!+ عکس

روستاهای ساحلی در بوشهر که بدون دریا شدند!+ عکس