مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 22:572022-03-08دانش

دانشگاه آزاد مشهد در رویداد گام دوم پیشگام است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری جشنواره 1000 ایده در راستای گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مناسبی برای ابراز توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است چون این دانشگاه پیشگام در رویداد گام دوم است.

- محسن مرادی امروز در مراسم افتتاحیه رویداد گام دوم جشنواره 1000 ایده که در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، در جمع ایده پردازان و پژوهشگران با بیان اینکه این رویداد سه هدف را دنبال می کند، گفت: یکی از مهمترین این اهداف معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه است و این رویداد که سبب بروز و ظهور ایده های متعددی است خرداد ماه سال آینده جهت شناخت بهتر دانشگاه به جامعه در زیربنای بالا در مصلای تهران برگزار می شود.

وی معرفی دانشگاه به خود دانشگاهیان را هدف دیگر این رویداد خواند و ادامه داد: دانشگاه دارای ظرفیت های بی نظیر و بی بدلیل زیادی است که خود دانشگاهیان از آن بی اطلاع هستند.

وی ایجاد هم افزایی از دیگر اهداف مهم گام دوم دانشگاه آزاد دانست و اظهار کرد: گروه هایی در دانشگاه به صورت جزیره ای فعالیت می کنند که در صورت ورود حوزه علوم انسانی به این رویداد با هم افزایی علوم قضایی خراسان رضوی با واحد گلستان می توانیم بسیاری از مسائل مربوط به حوزه اداری قوه قضاییه را حل نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد مشهد در رویداد گام دوم پیشگام است

دانشگاه آزاد مشهد در رویداد گام دوم پیشگام است