مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 22:572022-03-08سياسي

قالیباف: خبرنگاران و عکاسان پارلمانی نقش مهمی در تحقق رسالت های مجلس دارند


رییس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات خبرنگاران در ایام بررسی بودجه گفت: خبرنگاران و عکاسان پارلمانی نقش مهمی در محقق شدن رسالت های مجلس بر عهده دارند و تحقق وظایف مجلس بدون در نظر گرفتن تلاش های مجدانه این عزیزان ممکن نیست.

- رییس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات خبرنگاران در ایام بررسی بودجه گفت: خبرنگاران و عکاسان پارلمانی نقش مهمی در محقق شدن رسالت های مجلس بر عهده دارند و تحقق وظایف مجلس بدون در نظر گرفتن تلاش های مجدانه این عزیزان ممکن نیست.

در ایام تصویب بودجه در صحن علنی مجلس، سختی کار خبرنگاران پارلمانی چند برابر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: خبرنگاران و عکاسان پارلمانی نقش مهمی در محقق شدن رسالت های مجلس بر عهده دارند و تحقق وظایف مجلس بدون در نظر گرفتن تلاش های مجدانه این عزیزان ممکن نیست؛ آگاهی مردم شرط تحقق مردم سالاری دینی است و اصحاب رسانه تمام استعداد و توان خود را در این راه ارزشمند و پر اهمیت صرف می کنند.

‎از روز اول حضور در مجلس، شاهد تلاش خستگی ناپذیر خبرگاران و عکاسان بوده ام؛ در ایام تصویب بودجه در صحن علنی مجلس، سختی کار خبرنگاران پارلمانی چند برابر می شود و خبرنگاران تمام وقت و بعضاً در چند شیفت کاری، مشغول ارائه گزارش از صحن و روشنگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: خبرنگاران و عکاسان پارلمانی نقش مهمی در تحقق رسالت های مجلس دارند

قالیباف: خبرنگاران و عکاسان پارلمانی نقش مهمی در تحقق رسالت های مجلس دارند