مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 23:072022-03-08اقتصادي

واکنش پلیس راهور مازندران به خبر توقیف خودروهای بدهکار در نوروز


در پی انتشار خبری در یکی از رسانه ها مبنی بر توقیف خودروهای دارای جریمه بالای یک میلیون تومان، رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران در پیامی نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

- ایسنا/مازندران در پی انتشار خبری در یکی از رسانه ها مبنی بر توقیف خودروهای دارای جریمه بالای یک میلیون تومان، رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران در پیامی نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ تقوی اظهار کرد: این پیامک ها صرفا برای هشدار و اطلاع رسانی به رانندگان از میزان جریمه خودرو آنان بوده است.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران تصریح کرد: با توجه به طرح تقسیط جریمه ها حتی خودروهای توقیفی در پارکینگ ها و توقفگاه ها به شرط اینکه خودرو در سن فرسودگی نبوده و یا دارای تخلف حادثه ساز نباشد شامل این طرح می شوند.

تقوی، اظهار کرد: توقیف خودرو توسط پلیس راهور صرفا شامل خودروهای متخلف با بیش از 3 میلیون تومان جریمه و خودروهایی با تخلفات حادثه ساز خواهد بود.

وی از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد: اخبار، قوانین، مقررات و آیین نامه های مرتبط با پلیس راهور را صرفا از طریق سایت راهور 120 و سایت پلیس دات آی آر و یا رسانه ملی و خبرگزاری های رسمی پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس راهور مازندران به خبر توقیف خودروهای بدهکار در نوروز

واکنش پلیس راهور مازندران به خبر توقیف خودروهای بدهکار در نوروز