مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 23:322022-03-08سياسي

یزد محکوم مالی ورودی از سال های گذشته در زندان ها ندارد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: در زندان های یزد هیچ محکوم مالی که از سال های گذشته وارد زندان شده باشد و همچنان در زندان به سر ببرد، ندارد.

- ، سید مسعود عظیمی در مراسم جشن گلریزانی که به میزبانی هیئت ابوالفضلی مهرجرد میبد برگزار شد، اظهار داشت: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیران و نیکوکاران استان از ابتدای سال جاری تاکنون 182 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی ضمن تقدیر از زحمات کارکنان و اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد افزود: از این تعداد آزادی 38 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و 144 مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد، 15 مددجو زن و 169 مددجو مرد بودند.

عظیمی یادآور شد: بدهی این مددجویان 72 میلیارد تومان بود که 57 میلیارد توسط اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و بقیه این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل 15 میلیارد تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 182 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد محکوم مالی ورودی از سال های گذشته در زندان ها ندارد

یزد محکوم مالی ورودی از سال های گذشته در زندان ها ندارد